Shopping Cart

Ingen produkter i handlekurven.

FAQ

Levering og betalinger

Levering

Dersom du av en eller annen grunn ikke kan hente eller motta bestillingen din, vil pakken automatisk returneres til vårt lager. Vi vil motta bestillingen ved vår returstasjon og behandle den som en vanlig retur. Du vil få tilbakebetalt verdien av bestillingen din, med fratrekk av returfraktkostnadene. Vennligst legg merke til at returfraktkostnadene vil bli trukket fra, og vi vil refundere produktverdien minus disse kostnadene. Vi vil sende deg en e-postbekreftelse om mottak og tilbakebetaling for å holde deg oppdatert. Alle tilbakebetalinger blir gjort via samme betalingsmetode som ble brukt ved kjøpet.

Når du legger inn en bestilling gjennom CURLI, blir den behandlet på vårt lager. Så snart bestillingen er pakket og klar til å bli sendt, vil du motta en e-post og sms med fraktinformasjon og sporingsnummer.

Dersom du opplever forsinkelser eller problemer med å motta bestillingen din, vennligst send en e-post til vår kundesrvice (kontakt@curli.no). Det kan være at budene har utfordringer med leveringen, at de har levert til feil adresse eller lignende. I slike tilfeller vil CURLI hjelpe deg med å starte en undersøkelse av pakken, og vi vil gjøre alt vi kan for å sikre at du mottar varene du har betalt for.

Etter at ordren din er sendt vil du motta sporingsnummer på sms. Finner du ikke sporingsnummeret kan du kontakte oss på kontakt@curli.no

Alle våre pakker blir sendt med PostNord. Når pakken er klar til å bli hentet, vil du motta en SMS med informasjon samt en hentekode. Du kan deretter hente pakken din på nærmeste PostNord hentestasjon.

CURLI har lager i Norge og sender bare ut til kunder i Norge. Derfor trenger våre norske kunder ikke å bekymre seg for importtoll eller skatter ved levering.

Bestillinger

CURLI aksepterer kreditt- og debetkort som Visa og MasterCard.

I tillegg tilbyr CURLI betaling via Vipps, Klarna, Google Pay og Apple Pay.