Retur

Hvordan returnere

Du har rett til å returnere ethvert produkt innen 60 dager etter bestilling, forutsatt at det er i original emballasje og i samme stand som da du mottok det. Følg stegene nedenfor for å finne ut hvordan du kan returnere.

Returkostnaden for returfrakt vil alltid være den samme som fraktkostnaden ved bestillingen. Hvis du ikke betalte frakt ved kjøpet, vil du heller ikke måtte betale for returfrakt. Vi ønsker at din kundeopplevelse hos oss skal foregå knirkefritt. Ved skade under transport, vennligst kontakt oss innen 60 dager for informasjon om erstatning.

  • Fyll ut returskjema her
  • Husk å legge ved en detaljert forklaring på hvorfor du ønsker å returnere varen.
  • Når du har fullført skjemaet, blir du videresendt til PostNords returside for å fylle inn fraktinformasjon.
  • Når fraktinformasjonen er registrert, vil du motta en kode. Denne viser du på nærmeste PostNord-stasjon når du leverer pakken.

Reklamasjon

Selv om vi har strenge kontroller på våre produkter, kan det en sjelden gang oppstå defekter. Hvis du oppdager en produksjons- eller materialfeil, følg disse trinnene for å reklamere.

Vi håndterer hvert enkelt tilfelle separat. I løpet av garantiperioden har du rett til å klage på produksjons- eller materialefeil, eller feil som oppdages etter normalt bruk. Hvis feilen er forårsaket av feilbruk, har du ikke rett til å reklamere.

Hvordan reklamere

  • Fyll inn skjema for reklamasjon her
  • Fyll inn beskrivende tekst om hva som feiler produktet.
  • Legg ved bilde eller video av problemet.
  • Vi følger søknaden din opp i løpet av 24 timer.
  • Utfylte skjemaer prioriteres foran henvendelser per e-post.
 Hvis du trenger annen informasjon, ikke nøl med å kontakte oss på kontakt@curli.no